Monday 19 August 2013

KETAHUI FUNGSI VITAMIN


[●] Vitamin E – Membantu meningkatkan kesihatan sperma dan kesuburan lelaki. Juga membantu penghasilan telur yang sihat untuk wanita. Sumber antioksidan terbaik yang mengurangkan kerosakan sel disebabkan radikal bebas dan penuaan.

[●] Vitamin D – membantu dalam penghasilan hormone dan proses ovulasi

[●] Vitamin C – menbantu meningkatkan tahap hormone dan kesuburan wanita dan juga lelaki. Mengurangkan risiko keguguran.

[●] Iron – Elemen penting dalam kesuburan dan kesihatan ketika mengandung.

[●] Asid folik – Rasanya semua orang tau akan kepentingan Asid Folik. Kekurangan Asid Folik boleh menyebabkan kelahiran pramatang, kekurangan berat badan bayi, spina bifida(tulang belakang), cleft lips (sumbing) dan banyak lagi komplikasi ketika mengandung

[●] Zinc – Bagi wanita, Zinc bekerjasama dengan lebih dari 300 enxim dalam badan bagi memastikan segala fungsi berjalan dengan baik. Dan bagi lelaki, Zinc terbukti membantu meningkatkan kuantiti sperma yang sihat dan berkualiti.

[●] Selenium – antioksidan penting yang melindungi sperma dan ovum dari serangan radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan pada kromosom

[●] Omega 3– mengandungi DHA dan EPA membantu menstabilkan hormone dalam badan dan meningkatkan kualiti uterus dengan melancarkan perjalanan darah ke system reproduktif.


Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan sila hubungi Ann segera ye..
Saya sedia membantu bila-bila masa..
Anda akan mendapat tip-tip dan pengetahuan tentang produk Shaklee ini,Tq.

PENGEDAR SAH SHAKLEE
ID : 934774
✉ Pm Terus ke https://www.facebook.com/anjelinaann
☎ SMS/CALL ke 01115885835

No comments:

Post a Comment