Wednesday 22 May 2013

Testimoni Breasfeeding


Saya berasa sangat gembira kerana semakin ramai para mommies yang mengamalkan Set penyusuan Shaklee..
Malah,perkara yang paling mengembirakan apabila menerima,mendengar dan membaca feedback yang positif daripada customer ...
Keberkesanannya memang tiada tandingan lagi...

Oleh itu hari ini saya ingin berkongsi beberapa testimoni daripada beberapa orang customer yang sudah mencuba Set penyusuan ini :


OK...Sekarang anda pasti dah tengok kan beberapa feedback positif daripada pelbagai customer kan..
Apa lagi,sekarang giliran anda lagi..
Nasihat saya : Jangan putus asa sekiranya para mommies d luar sana ada yang mengalami masalah penyusuan..
Shaklee sedia membantu...

PM/SMS/CALL saya segera untuk sebarang pertanyaan dan tempahan
Saya berjanji akan usahakan secepat yang mungkin..
01115885835
Atau pm saya di Facebook
www.anjelinaann@yahoo.com

No comments:

Post a Comment