Sunday 7 April 2013

MEALSHAKE



MEAL SHAKE MEMBANTU MENAMBAHKAN SELERA MAKAN DAN MEMBANTU PERTUMBUHAN ANAK DENGAN SIHAT

Selama ini saya hanya mendengar dan membaca testimony daripada customer2 lain ..
Dan sekarang giliran saya pula,saya berasa sungguh gembira dan berpuas hati dapat berkongsi dengan anda semua tentang kebaikan dan keistimewaan MEALSHAKES SHAKLEE.
Seperti dalam gambar,sebelum ini anak saya (Fiffy) payah sangat nak makan,minum susu pun kadang-kadang 4 botol dalam sehari.Dah macam- macam vitamin saya dan suami belikan,namun tidak berhasil.Malah macam-macam jenis masakan dan makanan dah try bagi kat dia kot-kot nak makan kan ,hem last-last saya dan suami juga yang makan.fiffy dia rasa sikit lepas tu buang. Time tu saya dan suami cukup bimbang..
Selepas tu ada seorang kawan abang syorkan supaya try MEALSHAKES SHAKLEE untuk menambahkan selera makan anak.So,kita orang cuba lah..
Dan hasilnya cukup mengembirakan.. sekarang fiffy dah makin berselera makan dan menyusu pun semakin kerap,bahkan dia sendiri dah pandai minta nak menyusu.
Saya cukup berterima kasih kepada kawan abang kerana syorkan MEALSHAKE ini kepada kami.TQ SHAKLEE.


APA KANDUNGAN MEAL SHAKE?

Meal Shake mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.

• Meal Shake mengandungi anti oksidan iaitu vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan juga anti penuaan.
• Meal Shake mengandungi protein untuk membina sel-sel kulit, kuku, rambut, organ dan darah.
• Meal Shake mengandungi vitamin B yang lengkap untuk membina sel-sel darah merah yang sihat.
• Meal Shake mengandungi fiber atau serat yg memberikan rasa kenyang ketika lapar terutamanya dipagi hari. Juga membantu melawaskan pembuangan air besar bagi mereka yang mengalami sembelit.
• Meal Shake mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan megnasium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran.

SIAPA YANG SESUAI MENGAMBIL MEAL SHAKE?

• dewasa
• kanak-kanak seawal 1 tahun
• ibu yang mengandung
• mereka yang selalu tak sempat sarapan pagi

CARA PENGAMBILAN MEAL SHAKE?

DEWASA
-2 sudu besar Meal Shake boleh campur dengan minuman lain.

KANAK-KANAK 1-6 TAHUN
-1 sudu besar Meal Shake boleh campur dalam susu atau minuman lain.
-sekiranya anak anda tidak mahu minum susu yang di campur dengan Meal Shake, anda boleh cuba membuat minuman sejuk seperti dicampur dengan serbuk koko dan disimpan di dalam peti sejuk..sangat lazat! fiffy sangat suka!


ANDA BERMINAT?

Hubungi saya segera ok.Semuanya untuk kebaikan anak kita.
 anjelinaann90@yahoo.com.
01115885835 @ pm saya

No comments:

Post a Comment