Wednesday 24 April 2013

Salam semua....

Nie saya nak kongsi sedikit testimoni sendiri plak..
Sebelum nie saya ada masalah keputihan..x tahu lah...pas je bersalin,saya mulai alami keputihan
nie,boleh di katakan agak teruk juga lah..
Memang Tidak selesa,berbau,melekit....Aduh,sebab tu la saya terpaksa pakai pantyliner tiap-tiap hari.
Bak kata orang..dah sakit tu pergi la berubat kan... memang la.saya cuba macam produk.try buat check up pergi klinik...macam tu juga...
Tp sekarang saya happy sangat..keputihan dah xde lagi
                        SEBAB

Setelah saya mengamalkan Alfalfa Shaklee nie..bagaikan keajaiban...sedikit demi sedikit,lama2 hilang...
Saya mengamalkan Alfalfa Shaklee nie baru 3 minggu..namun ianya memberi kesan yang cepat.....
PERHATIAN: Banyakkan minum air juga tau!!!
Tq Shaklee...Memang best giler tau...

Saya juga nak share testimoni cus yang dah try Alfalfa nie juga :




Jangan sesekali biarkan masalah keputihan ini berlarutan...nanti boleh memudaratkan..
Like untuk saya..................

No comments:

Post a Comment