Wednesday 24 April 2013

Ostematrix







Oste,Oste,Oste...Ramai yang tak tahu tentang kehebatan Ostematrix ni. Ia adalah salah satu killer product shaklee. Bagi yang dah mencuba, pasti takkan tertinggal untuk mengamalkannya. Ostematrix ni juga sangattt membantu ibu-ibu hamil yang mengalami morning sickness.
Kebanyakan ibu hamil mengalami morning sickness di awal kehamilan. Pengambilan B complex dan Ostematrix dapat membantu  mengatasi morning sickness.

Antara kebaikan Shaklee OsteMatrix ialah,
(1) Bantu tidur lena sepanjang malam.
(2) Badan terasa bertenaga & mudah bangun pagi keesokan harinya, terutama apabila digabung dengan pengambilan Shaklee B-Complex.
(3) Menghilangkan lenguh-lenguh & bisa-bisa badan.
(4) Mengurangkan rasa sakit pinggang & kejang kaki terutama buat ibu hamil .
(5) Melawaskan sistem penghadaman – mudah ‘membuang’ keesokan harinya (bukan cirit birit).




As food and health writer Christine Bailey explains, "A low calcium diet can cause women to experience insomnia, irritability and leg cramps and may also be linked to high blood pressure. Pregnancy induced high blood pressure is a serious complication that can put both mother and baby at risk." 


Masalah kejang kaki juga Biasa dialami oleh wanita mengandung. Melalui pembacaan, ia dikatakan berlaku apabila mesej dari otak tidak sampai ke otot dan saraf. Proses penghantaran maklumat inilah yang dipanggil neurotransmitter. Ion kalsium membantu pelepasan neurotransmitter. Ketiadaan kalsium menyebabkan maklumat tidak sampai kepada penerima iaitu otot dan saraf. Akibatnya, badan tidak dapat bergerak kerana tidak menerima arahan. Gejala paling ringan ialah, kekejangan otot atau pun cramp yang sering berlaku ketika mengandung.

Di Shaklee....supplemen kalsium dikenali sebagai Ostematrix..gabungan Calcium Magenisum lengkap dengan vitamin D… Sebiji OsteMatrix membekalkan 250mg Kalsium dan 100IU Vitamin D. Maka, untuk mendapatkan 100% nilai harian Vitamin D dan Kalsium, anda perlu ambil sebanyak 4 biji OsteMatrix setiap hari.. Jangan takut, ostematrix shaklee dalam bentuk Kaplet licin yang paling mudah untuk ditelan.

Keperluan Harian untuk wanita mengandung ialah 1,200 - 1,300 milligrams (mg), sebelum, semasa dan selepas mengandung!


Jadi, untuk ibu-ibu yang mengalami alahan, tak lalu makan dan loya, cubalah banyakkan makan kalsium dan B-Complex. Call saya untuk penjelsan lanjut! Pasti BErbaloi..

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan Jika ingin membuat tempahan dan pertanyaan, sila sms atau call 01115885835 untuk dapatkan harga diskaun

No comments:

Post a Comment